czwartek, 2 lipca 2015

DFM [0]

Gdzie jesteś?
Przecież obiecywałeś, że wrócisz.
Tyle lat już czekam...
65 lat, mój drogi.
Ja o tobie nie zapomniałam, a ty?
Czy ty pamiętasz?
Oh, Niall...
Wciąż wspominam, wciąż płaczę... 
Emily wciąż się o mnie martwi.
Myśli że popadłam w jakąś depresję.
Ja po prostu czekam.
Tak Niall. Dziś jest nasza 65 rocznica ślubu.
Mieliśmy zaledwie 18 lat gdy się poznaliśmy...
Byliśmy tacy głupi i szaleni...
Potem stało się coś, co całkowicie nas odmieniło.
List z wojska. Potrzebni mężczyźni.
Kazałeś mi nie płakać, ale jestem tylko kobietą, która martwi się o ukochanego.
Wróć proszę...
Tęsknię...
Twoja już na zawsze, Melodie.
/// lel. chcecie +18 z Niallerem. omygy. ej serio. nie wiem jak ja z tego zrobię +18. Nie jestem dobra w pisaniu takiego czegoś. POSTARAM SIĘ, ale NIC NIE OBIECUJĘ. I zanim KTOKOLWIEK skomentował SONDĘ ULICZNĄ sobie pomyślałam, że może napiszę jakiś romans, ale stwierdziłam, dobra, poczekam aż ktoś coś napisze i co?
Niall +18
Harry +18
Niall
Niall +18
Harry
Niall
Zayn +18

No nieźle

Opowiadanie będzie w formie listów, które Melodie pisze do Nialla, których tak naprawdę nie wysyła do wojska, tylko do swojej skrzyneczki. Będzie coś tam przeplatane z prawdziwego życia, ale mało. Będą też retrospekcje.

I ZAZNACZAM. Imię bohaterki to tak naprawdę nie MELODIE, tylko Yalini [z hinduskiego na angielski oznacza Melodie, czyli Melodia], ale to będzie jeszcze wszystko wyjaśnione.

Więc tak. - Scenki będą, ale nie tyle, jak w zwykłych +18 i nie aż takich pikantnych. trzeba znać swoje granice. Prawdę mówiąc ja jakoś się nie ekscytuję kamasutrą. takie pozycje powymyślali, że ło ja pierdole... I NIE BĘDZIE AŻ TAK DUŻO TYCH SCENEK.
BEZ PRZESADY LUDZIE.
=,=
tyle
pozdro xd
may xx

1 komentarz: