wtorek, 1 października 2013

Zayn&Harry Informacja

Hejcia miśki. Pewnie czekacie z niecierpliwością na kolejny rozdział. Szczerze mówiąc jeszcze się za niego nie zabrałam. Nie mam totalnie weny i mam kilka problemów.... Nie ważne. Postaram się napisać go na niedziele może jak mi się uda to na sobotę ale niczego nie obiecuję. Przepraszam za te wszystkie opóźnienia.  Jeśli chcecie rozdziały wcześniej mogę zrobić tak,że one będą krótsze i dodawane trochę częściej choć myślę,że jest lepiej jak dodaje te dłuższe części. Jak myślicie? Przepraszam i do zobaczenia nie długo :) Kocham was <3 /Sandra

6 komentarzy:

  1. warto poczekać ... :)
    życzę weny i rozwiązania problemów :*

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na dłuższe iżyczę rozwiązania tych problemów :* kocham cię pa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam <3 przeczytałam w 2 dni harry'ego&Zayn'a i to jest zajebiste babcia mówi ze się uzależniłam xD, możliwe <3 heh pisz pisz :D

    OdpowiedzUsuń