niedziela, 24 lutego 2013

Niall

Siemka dzisiaj ponownie Niall <3 mam nadzieję że sie wam spodoba i prosimy o komentarze :D / Daria



Jak codziennie pędziłaś na swój autobus który odwoził cię do pracy. Byłaś asystentką menagera 1D tsa… przynieś, wynieś, pozamiataj. Po drodze wstąpiłaś do MSC z racji tego że było gorąco kupiłaś shake’a o smaku czekoladowym. Czekałaś już na swoim przystanku gdy zatrzymał się tam duży Wan wysiadł z niego Niall .
-Podwieźć gdzieś panią ? – zapytał z uśmiechem ponieważ wiedział kim jesteś.
- Nie dzięki poradzę sobie- powiedziałaś gdy zobaczyłaś już swój autobus
-Ale ja nalegam – Powiedział nie mając zamiaru jechać bez ciebie.
- Ale ja nadal odmawiam-powiedziałaś wsiadając do autobusu.
I pojechaliście oddzielnie. Gdy dojechałaś na miejsce miałaś jeszcze 15 minut. Poszłaś więc do dużego studia i zaczęłaś rozkładać jakieś papiery. Gdy skończyłaś do Sali weszli chłopcy i menager.
-Papiery rozłożyłam w czymś jeszcze mogę pomóc ? – zapytałaś
-Na razie nie może usiądziesz posłuchasz
Posłusznie usiadłaś na kanapie i wpatrywałaś się przez szybę na to jak przebiega próba chłopców. Gdy zaczęli już śpiewać (piosenka nazywała się Little Things przynajmniej tak ci się wydaje) wsłuchałaś się w każde słowo wyśpiewane z ust chłopaków. Nadeszła solówka Niall’a dziwnie się poczułaś gdy zauważyłaś że Niall się na ciebie patrzy gdy skończyli zostałaś poproszona o kawę dla menagera. Robiłaś kawę gdy do Sali ktoś wszedł :
-Podobało się?
- Bardzo tylko że nie słucham waszej muzyki
- szkoda. [T.I.] chciałem ci powiedzieć że podobasz mi się od dawna ale chyba bez wzajemności. Wiem głupek ze mnie po co ja ci to wo… - nie dałaś mu skończyć bo zamknęłaś mu usta pocałunkiem wylewając na siebie kawę dla szefa.



1 komentarz: