wtorek, 19 lutego 2013

Niall



 No hejeczka <3 to mój pierwszy imagin tutaj. Dlaczego Niall ? Tak naprawdę to jego lubię naj <3 No więc komentujcie ale proszę o szczerą opinię :D / Daria




Byłaś na meczu Polska-Irlandia oczywiście byłaś za Polską. Mieszkałaś w Anglii więc musiałaś przylecieć na stadion. Byłaś tam razem z tatą  dojechaliście i poszliście zająć swoje miejsca. Było 15 minut do rozpoczęcia meczu gdy w waszego sektora weszli dwaj przystojni chłopcy. Jeden ustał koło ciebie i zapytał:
- Za kim jesteś ?
- Polska :D A ty ?
- Ja za Irlandią. Ale chyba widać. – Fakt chłopak miał pomalowaną twarz i szalik Irlandii w ręku.
Zaśmiałaś się tylko i wpatrywałaś się w zegar. Wybiła 20.00. Zaczął się mecz oglądałaś z zaciekawieniem za to Niall patrzył ciągle na ciebie. Trochę cię to skrepowało ale nie zwracałam uwagi. Tata poszedł po hot-dogi a ty zostałaś, wtedy on zaczął rozmowę :
- To jak masz na imię ?
- Jestem [T.I.]
- Ja jestem Niall miło mi- wystawił do ciebie rękę
-Mi również- podałaś rękę i skupiłaś się na  meczu.
Tata przyniósł ci hot-doga i zaczęłaś się nim delektować a Niall patrzył na niego jak na jakąś cenną grę
- Chcesz ?- zapytałam
- A mogę
- Pewnie. – podałaś mu resztę hot-doga.
-dziękuję-powiedział z pełną buzią.
Po meczu  zapytał się ciebie czy wybrałabyś się z nim na kawę. Odpowiedziałaś ze bardzo chętnie. Następnego dnia wybraliście się na kawę. Tak zaczęła się wasza miłość.

Teraz jesteś trzy miesiące po ślubie. Spodziewacie się dzieci. I kochacie się nadal tak ja pierwszego dnia <3



1 komentarz: