środa, 27 lutego 2013

Liam

No hejeczka :) Najpierw do Sandry nie gniewam się kochana ale już nigdy nie mów do mnie Daryjka wiem że pani od Algola ale proszę nie dołuj. No wiec dzisiaj mam dla was Liama jeszcze nie było Hazzy z mojej strony więc jak jutro dokończę to myślę że do piątku się pojawi co by tam jeszcze a właśnie ja nie będę pisała imaginów z Zaynem bo wiem że Sandra pisze "głównie" [czyt. tylko]  z nim więc robi za nas dwie :* KOMENTUJCIE KOCHANI / Daria <3




Tak jak moja mama jestem sławną modelką. Tydzień temu podpisałam kontrakt z menagerem jakiegoś sławnego boysbandu. Mam zagrać w jakimś teledysku jak dla mnie normalka. Inne dziewczyny mi zazdroszczą ale czego ? Tego że znam wiele gwiazd no tak może jedyny plus ale tan naprawdę to mam tylko napięty grafik co w tym fajnego ? Uśmiechanie się do aparatu lub błysk fleszy na jakiejś gali ? Chodzenie po wybiegu ?... Ale cóż skoro już się za to wzięłam to muszę w tym trwać. Dziś lecę do LA bo właśnie tam kręcony jest teledysk. Siedziałam w samolocie gdy weszło do niego pięciu przystojnych chłopców. Zajęli miejsca i mulat się odezwał :
- cześć jestem Zayn to jest Louis, Niall, Harry i Liam- powiedział wskazując po kolei na chłopaków.
- Jestem [T.I.] [T.N.]  będę występować w waszym teledysku- powiedziałam i późniłam smajla.
Miło przegadaliśmy cały lot od początku podobał mi się Liam taki opiekuńczy J Zayn nie w moim guście jak to on sam powiedział jest Bad Boyem. Niall OMG… ile on je o.O Lou wisiał cały czas na telefonie więc go dobrze nie poznałam a Harry hmmm… trudno powiedzieć cały czas się z kogoś nabijał. Więc z tego co się dowiedziałam w teledysku miałam grać główną bohaterkę.  Gdy dowiedziałam się że mam całować się z Liamem osłupiałam na szczęście nie miałam byś sama Zayn miał się całować ze swoją dziewczyną Sandrą. Szkoda tylko że zżerała mnie trema. Nigdy nie całowałam się w teledysku. No to czas to zmienić. Przez tydzień mieliśmy zdjęcia z jakimiś scenami i nadszedł ten dzień dzisiaj miałam pocałować Liama. Od rana przyszedł do mnie i powiedział:
- Też się tak stresujesz ??
- Nawet nie wiesz jak bardzo.
- Uwierz wiem… A może ułatwiło by nam pracę gdybyśmy no wiesz…
- Wiem i nie wiem czy nam to coś ułatwi…
- Może w inny sposób… [T.I.] odkąt cie zobaczyłem poczułem coś dziwnego i wiem że to dziwnie zabrzmi ale mimo że znam cie raptem tydzień to kocham cię…. O Boże powiedziałem to- odetchnął
- Wiesz trudno mi coś powiedzieć bo nad tym  nie myślałam ale nawet gdy z tobą rozmawiam to nurtuje mnie dziwne uczucie  więc mogę powiedzieć że mi się bardzo podobasz.
- A więc zostaniesz moją dziewczyną?
- Liam…. Oczywiście że tak – wtedy pocałował mnie czule.
 Nagle do pokoju wszedł Hazza:
-Ooooooo… widzę że ułatwiacie sobie pracę nad teledyskiem- zabawnie poruszył brwiami „Cały Harry” pomyślałam.
- Do widzenia Styles- ryknęłam z uśmiechem. Wyszedł susząc żeby krzyknął jeszcze „Za 15 minut na dole”.
Wyszliśmy trzymając się za ręce teledysk wyszedł świetnie, z Sandrą się zaprzyjaźniłam a z Li planujemy wspólną przyszłość





 Kocham to zdjęcie więc taki dodatek teraz będę do każdego imagina dodawało jeno jak będzie mi sie chciało ale miejmy nadzieję :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz