poniedziałek, 11 listopada 2013

Bardzo Przepraszam

Hejcia miśki chciałam was baaaaaaaaaaardzo przeprosić,że jeszcze nie wstawiłam kolejnego rozdziału. Nie mam pomysłu ca ma się dziać a nie chcę go tak szybko kończyć szczęśliwym lub nieszczęśliwym zakończeniem :) Mam napisane jeszcze nie połowę więc dlatego go nie wstawiam. Obiecuję,że jutro na lekcjach może coś napiszę.... Co by tu jeszcze a jeśli macie jakieś pytania, czy uwagi to chyba będzie najlepiej jak napiszecie do mnie na twittera ( @soonmalikswife ) bo na tt jestem codziennie a na bloga nie wchodzę co 5 minut więc jeszcze raz przepraszam i do następnego. /Sandra

6 komentarzy:

  1. ze szczęsliwym zkończeniem. :))) !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że dodasz go szybko bo czekamy już baaardzo długo + powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze szczesliwym ♥ Czekamy I powodzenia w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwe zakończenie i życzę weny
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. A co z opowiadaniem Harry & Zayn ?

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy to będzie? czekamy już 2 tyg ;c

    OdpowiedzUsuń