poniedziałek, 25 marca 2013

Nominacje do Versatile Blogger i Liebster Award







Nominacja mega nas zaskoczyła i teraz możemy stwierdzić że jednak to co robimy ludziom się podoba więc nominację dostałyśmy od autorki bloga :  http://po-mroku-przyjdzie-jasnosc.blogspot.com/ dziękujemy za pierwszą nominację na tym bogu <3
                          


Czym jest Liebster Award?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania od Marty :
Daria:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnym czasie hmm… w zasadzie to mam go bardzo mało bo zajmuje się fotografią ale jeśli już jest to lubię śpiewać i czytać książki.
2. Masz swój ulubiony przedmiot w szkole?
W zasadzie to chyba nie ale lubię matematykę i historię (tak wiem jestem dziwna)
3. Dlaczego piszesz bloga?
Hmmm… bloga założyłyśmy z Sandrą żeby podzielić się z innymi directionerkami tym co piszemy czyli imaginami.
4. Kiedy pada deszcz, to...
… gram na gitarze i śpiewam piosenki zazwyczaj swoje, One Direction albo Damiana Skoczyka. Jeśli nie mam ochoty śpiewać to włączam komputer albo czytam.
5. Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jakie?
Kocham <3 Moja ulubioną a w zasadzie ulubionymi jest saga „Zmieszch”. Ogólnie nie mam ulubionego gatunku J
6. Gdzie chciał(a)byś spędzić wakacje?
Chciałabym… w zasadzie nigdy się nie zastanawiałam ale chciałabym odwiedzić Hiszpanię.
7. Lubisz podróżować? Które z miejsc, w których dotychczas byłaś/eś najbardziej Ci się podobało?
Podróżować lubię zwiedziłam dożo miejsc nie tylko w Polsce. Najbardziej z odwiedzonych miejsc podobał mi się deszczowy Londyn i słoneczny Egipt (ale Londyn zawsze numer 1.)
8. Jakie ciuchy lubisz nosić?
Stawiam na wygodę. Nie lubię sukienek ale za to kocham szpilki dziwne ale prawdziwe
9. Ulubiony kolor?
Fioletowy i niebieski *.*
10. Kochasz kogoś?
One Direction <3 (Jedyna miłość poza tym uwielbiam Damiana Skoczyka)
11. Wierzysz?
Zależy w co …??
Sandra:
1.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Przeważnie piszę imaginy, siedzę na komputerze. Spotykam się z przyjaciółmi i oczywiście słucham muzyki.

2. Masz swój ulubiony przedmiot w szkole?
A dzwonek też się liczy ? J
3. Dlaczego piszesz bloga?
Chce podzielić się z ludźmi moimi imaginami i miłością do 1D.
4. Kiedy pada deszcz, to...
… przeważnie słucham muzyki
5. Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jakie?
To zależy czy mnie zainteresują. Lubię książki dla nastolatków.
6. Gdzie chciał(a)byś spędzić wakacje?
W Wielkiej Brytanii (Londyn <3)
7. Lubisz podróżować? Które z miejsc, w których dotychczas byłaś/eś najbardziej Ci się podobało?
Lubie podróżować. Jest wiele miejsc które mi się spodobały.
8. Jakie ciuchy lubisz nosić?
To zależy od mojego nastroju.
9. Ulubiony kolor?
Niebieski i fioletowy.
10. Kochasz kogoś?
Tak kocham One Direction i Damiana Skoczyka
11. Wierzysz?
Wierze, ale zależy w co. Słowo wiara ma dużo znaczeń. Ale raczej wierze.





                              Versatile Blogger

NOMINACJA OD MARTY (dziękujemy i oto fakty)
Daria :
1.      Kocham robić zdjęcia, śpiewać i czytać
2.      Mam 3 psy i konia <3
3.      Mam młodszego brata
4.      Nienawidzę zimy
5.      Mam rodzinę w Londynie i w Paryżu
6.      Jestem uczennicą (o ile tak to można nazwać) Londyńskiej Akadami Śpiewu
7.      Jestem walnięta (tak pozytywnie)
Sandra:
1.      Mam psa. Moja kochana Ika
2.      Potrafię być wredna dla niektórych osób.
3.      Słucham różnej muzyki od pop’u, rap’u, hip-hop’u,reggae, po rok i dosco polo. W zależności czy dany utwór mi się spodoba.
4.      Uwielbiam piłkę nożną. Częściej oglądam niż gram. Kibicuje Portugalii, Anglii i Irlandii. Moim ulubionym klubem jest Real Madryt.
5.      Posiadam młodszego denerwującego brata.
6.      Moją pasją jest muzyka i rysowanie.
7.      Gdyby nie moje kochane wariatki (przyjaciółki) nie byłabym tak pozytywnie walnięta. Jestem pojebem i dobrze mi z tym :D 

Więc blogi które nominujemy i zasady już niedługo :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz