czwartek, 6 czerwca 2013

Cześć Wam. :>

Z tego co się orientuję to koleżanka wspominała, że będę na tym blogu. ;)
Jestem pierwszy raz na "takim czymś", bo wcześniej się w to nie bawiłem. Ale jak mi się spodoba to kto wie:>
Ale może od początku. Na imię mam Krystian, jestem Directionerem od 5 lat. !
Najbardziej lubię Johnego. Jego gra na fortepianie mnie urzekła. *.*
 
Może tak. Jeżeli będę coś tu się udzielał pod względem postów to nie bierzcie sobie do serca tych głupot, które piszę / będę pisał. Wszystko jest pod humor. ;> Przecież wiem, że Johny gra na skrzypcach, a nie na fortepianie.. -,-
 
Jeżeli ktoś będzie miał pytania to pytać. xd /Cris.

3 komentarze:

  1. Już mi się podobają twoje posty xx
    Alaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce być wścibska, czy coś. Ale jak to jesteś Directionerem od 5 lat, skoro 1D istnieje w tym roku będzie 3 lata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Krystian tego nie ogarniesz... poza tym napisał "pod względem postów to nie bierzcie sobie do serca tych głupot, które piszę / będę pisał." To było zamierzone :) /Daria

      Usuń