sobota, 4 maja 2013

Ciekawostki o Hazzie

Niestety komentarzy nie ma , ale nie chce zaniedbywac bloga i bardzo zależy mi żeby zostać z wami na dłużej :) To jak ... Pare ciekawostek o Harrusiu <3





♥Harry: Caroline miała naprawdę okropny oddech gdy się całowaliśmy, powinna używać do tego tic-tac'ów. Tic-tac Flack - tak ją nazywałem

♥Raz podczas lotu samolotem Harry i Zayn śpiewali sobie nawzajem WMYB.


♥Na jednym z koncertów jeden z fanów rzucił w krocze Harry'ego miękką piłką.


♥Hazza ma na twitter'ze więcej obserwujących niż Simon Cowel, Cheryl Cole i Nicole Sherzinger.


♥Harry po raz pierwszy miał styczność z gwiazdami gdy spotkał DJ Chrisa Milles'a.

♥Reporter: Jeśli miałbyś słonia, gdzie byś go ukrył?
Harry: W pokoju. Zayn: W tunelu. Louis: po co ukrywać słonia?


♥Harry ostatnio rozmawiał z zarządcami o tym że Lou i Niall mają za mało solówek.

♥Lodówka Hazzy i Louis'a jest pokryta listami i rysunkami które dostali od fanów.


♥Harry: Na trzecie urodziny dostałem rower. Louis: to takie słodkie.
Harry: To było zbyt trudne żeby na nim jeździć, ale jestem Harry Styles


♥Hazza zawsze gryzie dwa paluszki Twixa naraz bo nie chce, żeby któryś czuł się samotny.

♥Harry uwielbia kukurydzę.

♥Harry raz zgubił gdzieś klucze, musiał więc wysłać części zamienne do zamka żeby go wymienić. Niedługo po tym jego przyjaciel znalazł zaginione klucze.

~~Daisy

3 komentarze:

  1. Mało coś tych ciekawostek... Więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja na Twojego bloga wchodzę codziennie:D Jest świetny. Uwielbiam opowiadania z Zaynem. Najbardziej go lubie. Pisz dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje ze beda tez ciekawostki innych chłopaków;)Olka

    OdpowiedzUsuń