niedziela, 5 maja 2013

Trololololololo!!!!!

A więc zostałam poproszona o przedłużenie czasu. Więc go przedłużam do 20.00 ale to ostateczny termin!
Co do Daissy to raczej z nami zostanie ale to nie zależy tylko ode mnie. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania piszcie komy lub piszcie do mnie na tt   @sandra696969696
Wasze imaginy wysyłajcie na sandralewa@onet.pl
A i jeszcze jedno jeśli ktoś się nie dostanie a bardzo chce prowadzić bloga/stronkę to jest szansa na bycie adminem na mojej stronce na fb "Opowiadania z Jednokierunkowej ulicy" /Sandra

3 komentarze:

  1. Ale to nie musi być tak dokładnie o 1D ??
    W sęsie, że może być tylko o jednym chłopaku, a dziewczyna, z którą będzie nie jest ich fanką, albo ich zespołó jeszcze nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeśli jeszcze chcesz wysłać to jest taka szansa długość temat i bohaterów imagina wybierasz sama /Daria

      Usuń
  2. Hahahahahaha.... przeczytałam na główek i pomyślałam : "cała Sandra" <3 /DARIA

    OdpowiedzUsuń