wtorek, 16 kwietnia 2013

Harry CZ 3

Hej kochani powracam do was z 3 częścią imagina o Harrym :) Część przed ostatnia i nie jest za długa ale jak będzie komentarzy trochę to wstawię już ostatnią i zacznę może Zayna albo pojedyncze jakbędziecie chciały narazie życzę miłego czytania <3 /Daria




Odwieźliście wszystko i Zayna :P  Po czym udaliście się w  nieznane ci miejsce. Harry zawiązał ci oczy chustą. Dotarliście na miejsce. Harry odwiązał ci oczy. To co zobaczyłaś zdziwiło cię. 
Ty: To dla mnie ...? 
H: Tak ! :) 

Ty: Harry nie musiałeś ...

H: Aleeż oczywiście że musiałem :) 
Ty: Musiał kosztować fortune !
H: Too  too auto ?! Nieee ale to jeszcze nie koniec...
Ty: Harry nie jaa nie moge tego przyjąć ...
H: Ale przyjmiesz ;)
Ty: Ale...
H: Nie ma żadnego "ale"...a no i ten no bo wiesz ... noo może noo tenn no bo ten pocałunek i ty mi się bardzo podobasz ....T.I czyy ty dasz mi drugą szansę ?
Ty: Harry ... ja .. oczywiście :) 
H: Szkoda no bo ja naprawde zaraz co ?
Ty: Hahaharry dam ci drugą szansę. Chociaż pierwszej nie było xD 
H: Hehe dziękuję. *Całuje cię w usta*
Ty: Przepraszam za ten policzek jejku masz siniaka O.o 
H: Masz cela kobieto :D
Ty: Przepraszam.
H: No już nie przepraszaj tylko zobacz co przygotowałem. 
Ujrzałaś ślicznie przygotowany ogród dla dwóch osób. 
Ty: Haarry to to to jest piękne. 
H: Niee to ty jesteś piękna. :)
Ty: Harry ... ty zboczeńcu xD 
H: Ale ja nic nie powiedziałem ?
Ty: Spójrz w dół ....
H: Noo tak stanął mi ....
Ty: Hahahahahaha xD Wytrzymaj do wieczora ... 
H: Haha bardzo śmieszne -,-
Ty: No przepraszam ..
H: Ale ja się nie gniewam xD 
Ty: Hehe..
H: To co może zjemy ?
Kiedy zjedliście nadszedł wieczór i bardzo miła noc z Hazzą xD No tak Bardzo bardzo :) 


Na razie bez zdjęcia mam nadzieje że przeżyjecie :) CAŁUSY

3 komentarze:

  1. super. prosze o następną część<3

    OdpowiedzUsuń
  2. nominowałam Cie do Libster Award <3 więcej info na moim blogu w zakładce 'Nominacje' http://back-for-you-baby.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń