poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Harry i Zayn cz 3

Dzis chce jak najwiecej zrobić ale to chyba juz przed ostatni ponieważ zrobię jeszcze Nialla dla wspolautorki bloga Darii:))

PS Dzięki za szanse na blogu <3








W koncu postanowilam ubrac sie w to :

i wyszlam , kierujac sie w strone domu przyjaciela . W srodku zabawa juz trwala . Glosna muzyke bylo slychac na km. Dobrze ze Zayn nie ma sasiadow .. Zapukalam do srodka . drzwi otworzyl mi oczywiscie zayn. Byl ubrany w fioletowa bluzke z napisem D J Malik i czarne Jeansy . Jego fryzura byla jak zawsze idealnie ulozona do proporcji jego twarzy . Piekne brazowe oczy przygladaly mi sie z szokiem . W koncu po paru sekundach gapieniu sie na mnie Zayn powiedzial
- ( t i) moj boze wygladasz ... Nie ziemsko , wskakuj- dzieki , ty tez niczego sobie . Usmiechnelam sie i poscilam mu oczko . On odwzajemnil usmiech i weszlam do srodka . Zayna dom byl bardzo duzy . W salonie na srodku tanczyli ludzie a obok byl mini barek . Usiadlam na krzeselku zamawiajac drinka. Nagle w oddali zauwazylam elenor i daniell ktore szly w moja strone , no tak .. Od sprawy z Hazza wogole je olalam .
- hey kochana powiedziala elka i mocno mnie usciskala po chwili przylaczyla sie tez dan.- jak sie trzymasz ? Spytala z wielkim zalem w oczach
- bylo ciezko.. Ale juz lepiej usmiechnelam sie falszywie . DJ Malik i DJ Horan dbali o muzyke. Niall gdy mnie zauwazyl pomachal z wielkim bananem na twarzy.
Po paru kolejkach , bylam juz kampletnie pijana . Razem z Elka i Dan rowno wiwijalysmy na parkiecie . Jednak o 4 rano nogi mnie zawiodly i skierowalam sie do jednego z pokoi alby sie zdrzemnac . Zapalilam swiatlo i zamarlam , zobaczylam ..


Piszcie kogo mogła zobaczyć ;p :* Pozdrawiiam
~~ Daisy

4 komentarze: