poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Niall dla Agi

Przepraszam że dopiero teraz ale mam karę (znowu). Trudno na razie nie ma rodziców to wstawiam z dedykiem może jutro inny z kim chcecie ?? /Daria


Promienie słońca, wpadły przez okna, sypialni. Obudziłam się sama. Mojego męża, już nie było. Nagle drzwi się otworzyły i zobaczyłam mojego ukochanego blondaska z tacą w rękach. Postawił ją na pobliskim stoliczku i usiadł koło mnie na łóżku.
- Jak się spało kochanie? - zapytał całując mnie w policzek.
- Dobrze, szkoda, że nie zaczekałeś, aż się obudzę.
- Wybacz chciałem ci zrobić niespodziankę, podoba się? - wskazał na tacę.
- Niall, ale ja nie zjem, aż tyle, pęknę!
- No, ale wiesz, teraz musisz jeść za dwóch.

Tak, jestem w ciąży i spodziewam się naszego pierwszego dziecka. Mój Nialler bardzo się zmienił i strasznie się tym przejmuje. Ja się troszkę boję, o jego karierę, ale zapewnia, że nic mu się nie stanie. Gorzej będzie z wybraniem imienia i chrzestnego. Zayn, Liam, Louis i Harry się pozabijają! A chrzestne... Perrie, Danielle, Eleonor, no będzie lepiej, bo do swoich partnerów się dobierze. Jak Niall! Bo to on wybiera chrzestnego, wybierze Hazzę, będzie trudniej, on nie chce znać Tay, a my jej nie lubimy, no może do tego czasu kogoś znajdzie, jeszcze 6 miesięcy.

- Kotku, my i tak nawet razem tego nie zjemy!
- Ojejku, to wam pomogę. Kocham cię.
- Ja ciebie też, ale wiesz, że ja też chce coś zjeść?!
- Tak, tak, wiem, wiem...

3 komentarze:

  1. super. a jak ja bym mogła to poprosiłabym z liamem lub zaynem dla zosi./Zosia

    OdpowiedzUsuń
  2. super dziekuje <3 /Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Daria wstaw tego dla mnie♥/Sandra

    OdpowiedzUsuń