wtorek, 30 kwietnia 2013

Niall

Dzień Dobry Wszystkim ! Dzis Niall dla Darii ;*
Mam nadzieje ze sie spodoba ! <3

~~ Daisy

- Jeśli twoja matka uważa ze jestes dobry i kochany i ze ja jestem wariatka to trzeba to skończyć !
Krzyknelam do Jona ostatni raz trzaskajac drzwiami . Opuscilam nasz wspólny apartament i kierowałam sie w stronę zimnego dworu . krople deszczu spadały na moje krótkie brązowe / blond / rude włosy . I wtedy zobaczyłam go . Pięknego blond wlosego chłopaka z dużymi błękitnymi oczami . Szedł spokojnie chodnikiem z kapturem na głowie . W pewnej chwili za rogu wyszedł mężczyzna . Kopnął blondynka tak , ze ten upadł na ziemie wijac sie z bólu . Mężczyzna uciekł . Podbieglam do poszkodowanego chłopaka
- Boże nic ci nie jest !? Krzyknelam przerażona
- Nie nic nic ... Powiedział chłopak próbując wstać z ziemi jednak nie udało mi sie
- Dzwonię po karetkę ! Chciałam juz wyjąć telefon jednak chłopak mnie powstrzymał .
- nie trzebbbbabaaaaa . Niaaall jestem powiedział ledwo dyszac
- ( T I ) napewno nic ci nie jest ? Moze ci pomogę , gdzie mieszkasz ?
- To kawalekk z tad
NIe wiedziałam kim jest ten chłopak ale zdaje mi sie ze go kojarze chodź moze tylko mi sie zdaje ... Wzięłam klucze i pojechaliśmy pod wskazany adres przez Nialla . Był to ogromny piękny dom a raczej willa z basenem . Stanelam przed domem z otwarta ze zdziwienia buzia. Niall musiał to zauważyć bo zasmial sie
- Toooo jest twój domm!?
- No tak .. to ty nie wiesz kim jestem ? Dopiero teraz go poznałam . Te blond włoski ten anielski głos i niebieskie oczy ! Przecież to Niall Horan z One direction !
- O mój Boże ! Too tyy !!!
- Tak to ja , uśmiechnął sie Niall
- Jejciu ale jestem głupia to to ja moze juz pójdę ...
- Nie. Po tym co dla mnie zrobilas nie pozwolę ci uciec tak szybko ;)
Weszliśmy do środka. Oczywiście salon był bardzo piękny i bogato urządzony . Na środku stała biała duża kanapa a na przeciwko niej wielki telewizor . No cóż mogłam sie spodziewać jeszcze tysiąca rożnych play station i innych sprzętów do gier .. Nagle do salonu wszedł śliczny chłopak z loczkami i zielonymi oczami ,
- O hey Nial nareszcie jestes miałeś isc tyylko do sklepu a nie oooo a kim jest ta młoda piękna Pani ? Powiedział lokowaty mrugajac do Nialla
- Jak sie nazywasz Madam ,? Powiedział chłopak calujac moja rękę
- yhmm no T I a ty jestes Harry prawda ?
- Widzę ze wiesz kim jesteśmy ;)
- Jak mogłabym nie wiedzieć ..
- Dobra dobra koniec . Harry idź zawolaj resztę chłopaków przedstawimy T I .. Odezwał sie w końcu lekko podderwowny Niall
- spokojnie ogierze . Mrugnal znów do Nialla Harry odwracajac sie aby zawołać chłopaków
- hey chłopaki chodzcie szybko ! Niallerek znalazł sobie dziewczynę ! nie i nie jest to skrzydelko z kurczaka .. !
- Tak właściwie - odezwalam sie troche skrepowana - Niall miał mały wypadek i postanowiłam ze mu pomogę myy nie jesteśmy para :) usmiechnelam sie do lokowatego
- aaa ok

Po chwili z góry zeszła trójka bardzo przystojnych chłopaków

- Siemka jestem Liam , to Zayn a to Lou
Powiedział chłopak w żółtej bejsbolowce z ciemnymi oczami i włosami
- ( T I ) miło mi was poznac odpowiedzialam z uśmiechem


Zostałam u chłopaków do wieczora . Bardzo miło nam sie rozmawiało . Nawe sama przyrządzilam im na kolacje typowego polskiego kotleta schabowego z surowka i ziemniakami . Chłopcy chyba mnie polubili a ja odkrylam ze bardzo podoba mi sie Niall . Zdawało mi sie ze jestem w nim zakochana . Okazało sie ze mam z nim duzo wspólnego. . Po paru miesiącach razem z Niallem zostaliśmy para a pozniej kupiliśmy dom . Jesteśmy bardzo szczęśliwi a w krotce zostaniemy tez 3 osobowa rodzina :)


koniec !


Nie wiem czy fajny bo jakoś nie mam weny ;(
Pozdrawiam
- Daisy




3 komentarze:

  1. Faajny :)
    Mam waszego bloga na stronie startowej ustawionego :P /Olaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo piękne ;D
    Podoba mi się ;D
    Uwielbiam takie ;)
    __________
    Zapraszam do siebie :)
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo... DZIENA DZIENA DZIENA
    Kocham kocham kocham jeny powtarzam sie dpbra w kazdym razie juz cie kocham i zobaczysz to sie sprawdzi <3 /Daria

    OdpowiedzUsuń