wtorek, 9 kwietnia 2013

Li


Powracam z Liam'em życzę  miłego czytania <3/Daria


Od jakiegoś czasu jestem przyjaciółką 1D. Okazało się ze mój brat zna ich bardzo dobrze i chętnie mnie z nimi zapoznał. Już dość długo spotykam się po przyjacielsku z Liam’em niestety ja do niego czuje coś więcej niż przyjaźń. Dlaczego mu nie mówię ?... Nie chcę psuć naszych dobrych relacji. Mieszkam z Sandrą [moja przyjaciółka]. Tego dnia robiłam śniadanie gdy nagle Sandra wrzasnęła:
-[T.I.] nie mówiłaś że chodzisz z Li
- Bo nie chodzę- wtedy zeszła i pokazała mi artykuł w gazecie zatytułowany był : „Nowy romans Liam’a z One Direction. To już potwierdzone!”
-Co potwierdzone?- wrzasnęłam- to że poszliśmy do kina?- ubrałam szubko buty i popędziłam do domu przyjaciela. Szło za mną pełno fotoreporterów i zadawali pytania. Totalnie ich olewałam. Doszłam do domu chłopaków, otworzył mi Niall z paczką chipsów
-O [T.I.] wejdź!
- Dzięki jest Liam?- wtedy właśnie po schodach zbiegł Li
-[T.I.]?
-Liam powiedz im że to nie prawda. Ja oszaleje!
-Ale [T.I.]… jeżeli chciałbym żeby to była prawda? Kocham cie.
-Liam ja ciebie też- pocałował mnie i wyszedł z moim zdjęciem do  ludzi:
-Chcecie wiedzieć kto to dla mnie jest?- zapytał pokazując na fotografię.
-Po to tu jesteśmy.
-To jest [T.I.] najukochańsza, najcudowniejsza i moja dziewczyna powiem wam tylko że niszczycie cudowną osobę. Dziękuję możecie się rozejść. Fotoreporterzy się rozeszli Liam wszedł do domu a ja podeszłam do niego i szepnęłam :
-Dziękuję kotku- wtedy go pocałowałam a Niall zaczął nam klaskać.
-Pamiętaj zawsze możesz na mnie liczyć <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz